سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بهترین حرکات بدنسازی باسن و کمر مردان از زبان مجله معروف A

در سالهای اخیر، تمایل افراد به ورزش های مخصوص کمر بسیار زیاد شده است و این را می توان در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام دید. اما در مورد باسن باید بدانید که این قسمت از بدن فقط برای خانم ها مهم نیست. مردان نیز برای قدرت و سلامت بیشتر می توانند عضلات این قسمت را پرورش دهند.علاوه بر آن، هرچقدر عضلات سرینی بزرگ تر و قوی تر باشد، اندام شما بهتر از قبل خواهد شد و باعث می شود که ستون فقرات محکم تری داشته باشید و بتوانید تندتر بدوید و پرش بلندتری داشته باشید.

این صحبت را ما از خودمان نمی گوییم. قوی کردن این قسمت باعث می شود که فشار از روی زانوها کاسته شود. اگرشبیه بیشتر مردم آمریکا هستید، می توانید هر روز در هرجا که توانستید بنشینید و چند حرکت باسن انجام دهید. اافراد هر چقدر بیشتر و بی تحرک تر در یک مکان بنشینند، باسن و عضلات سرینی ضعیف تری خواهند داشت و احتمال آسیب دیدگی آنها بالا می رود.

به یاد داشته باشید که باید این کار را در طولانی مدت انجام دهید. برای این تمرینات زمان بگذارید، تعادل خود را بازیابی کنید و دوباره شروع کنید. مثلا یک روز به پایین تنه و روز بعدی به بالا تنه تمرین دهید و تنوع داشته باشید.

بدÙ?سازÛ? Ú©Ù?ر Ù? باسÙ? Ù?رداÙ?

فواید عضلات سرینی قوی

عضلات سرینی بزرگ ترین و قوی ترین ماهیچه های بدن هستند. حال هر چقه قدر عضلات این قسمت را قوی تر کنیم، بیشتر شبیه قهرمان ها خواهیم شد و باعث می شود که احتمال وجود خطر در بدن ما تا حد زیادی آسیب پیدا کند.

عضلات سرینی بزرگ ما یکی از دلایلی است که ما را سر پا نگه می دارد. این عضله به ما اجازه راه رفتن، دویدن، پرش، تغییر جهت و کارهای دیگر را می دهد. این عضلات همچنین نقش کلیدی در سلامت کلی بدن دارند و باعث می شود که خطر آسیب دیدگی از زانوها تا حد زیادی برداشته شود. در حقیقت بیشتر کمر دردها در نتیجه تنبلی عضلات سرینی و عضلات عقب ران می باشد.

پس با تقویت این عضلات به کل بدنتان کمک می کنید. حال در این قسمت قصد داریم به تمریناتی بپردازیم که باعث افزایش سایز و قدرت عضلات سرینی می شود.

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

آموزش بهترین حرکات بدنسازی باسن و کمر مردان