سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تصویری 3 روش جدید ماساژ صورت برای داشتن پوست جوان تر

یکی از مفیدترین ماساژها، بخصوص برای خانم ها، ماساژ صورت می باشد. در این پست 3 روش اصلی و کاملا علمی ماساژ صورت، برای اینکه پوست شفاف تر و جوان تری داشته باشید به شما بهمراه تصاویر متحرک آموزش می دهیم.

ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون به بافت های صورت شده که در نتیجه آن پوست روشن تر و جوان تر می شود. ماساژ صورت می تواند به لیفت و سفتی پوست و کاهش پف و چین و چروک ظاهر کمک کند. علاوه بر این یک مزیت اضافه این است که ماساژ مناسب صورت باعث کاهش استرس می شود و احساس ملایمت و آرامش می کنید. روزی یکبار یا صبح یا شب قبل از خواب، صورت خود را ماساژ دهید.

Face-Massage-Close-Up

روش اول : ماساژ روشن کننده صورت

1-ابتدا پوست صورت را تمیز کنید. قبل از انجام ماساژ خود، روشی شستشوی صورت را به طور کامل انجام دهید. چهره خود را با استفاده از پاک کننده یا روغن ملایم پاک کنید، آن را آب آشامیدنی بشویید، سپس صورت خود را با حوله خشک کنید.

2-لایه ای نازک از روغن مخصوص روی صورت بمالید. استفاده کمی روغن به شما کمک می کند تا انگشتان دست را به جای کشیدن روی پوست به آرامی روی صورت حرکت دهید. همچنین این کار باعث روشن و درخشان شدن پوست هنگام ماساژ می شود. ممکن است از ترکیب روغن ها که فرمولاسیون آنها مخصوص صورت است استفاده کنید یا یک نوع روغن را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد. روغن بادام، آرگان و جوجوبا همگی روغن های مناسبی برای ماساژ صورت هستند که منافذ صورت را مسدود (پر) نمی کنند.

  • برای پوست بسیار خشک، روغن آرگان یا بادام را انتخاب کنید.
  • برای پوست معمولی ??تا چرب، جوجوبا یا ترکیبی از جوجوبا و روغن کرچک را انتخاب کنید
  • اگر نگران استفاده از روغن روی پوست هستید، از مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنید.

3-ماساژ را از ناحیه گردن آغاز کنید. بسیاری معتقدند که سموم از چهره به گره های لنفاوی، که زیر گوش شما در طرف گردن قرار دارند، تخلیه می شوند. ماساژ این ناحیه کمک می کند تا سموم آزاد شده و از ذخیره شدن آنها جلوگیری می کند. با استفاده از نوک انگشتان دستتان، ناحیه لنفاوی را به مدت یک دقیقه به صورت دورانی ماسمژ دهید.

  • از دایره های وسیع استفاده کنید، از زیر گوش هایتان، پایین به سمت گلو و از طرف خط فک تان به سمت بالا.
  • پوست را خیلی محکم ماساژ ندهید. ماساژ صورت از ماساژ بافت عمیق متفاوت است، زیرا پوست صورت حساس تر است.

...

ادامه توضیحات را در لینک اصلی زیر بخوانید:

آموزش تصویری 3 روش جدید ماساژ صورت برای داشتن پوست جوان تر